Εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός δοχείου αλλά το άναμμα μιας φωτιάς

Πλούταρχος
Το να διδάσκεις με το παράδειγμά σου δεν είναι ο καλύτερος τρόπος, είναι ο μόνος τρόπος.

Albert Schweitzer
Ο Δημήτρης Ρόρρης γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και στη συνέχεια απέκτησε με άριστα το μεταπτυχιακό Ηλεκτρονικού Αυτοματισμού από το ίδιο τμήμα, στο οποίο εργάστηκε και ως βοηθός καθηγητή στο φροντιστήριο του μαθήματος «Θεωρία Πληροφορίας και Κωδίκων», ενώ σήμερα συνεχίζει ως υποψήφιος διδάκτορας.
Ως προπτυχιακός φοιτητής ακόμα, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Βουλιαγμένης, οργάνωνε πειράματα Φυσικής και Χημείας για τους μαθητές, μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος.
Έχει βραβευτεί με υποτροφία στο Σχολείο Προχωρημένης Φυσικής του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέηζερ του Πανεπιστημίου Κρήτης, ενώ υπήρξε και επιστημονικός συνεργάτης στη Διεύθυνση Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα BASE2 «Σύγκλιση ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων για τηλε-εκπαίδευση σε Έλληνες αγρότες και ναυτικούς» με 3 δημοσιεύσεις σε διεθνή συνέδρια. Η αναζήτηση του μποζονίου Higgs τον φέρνει στη Γενεύη στο CERN για επιμόρφωση τον Αύγουστο του 2013.
Έχει διδάξει σε σχολές του ΓΕΕΘΑ, ΙΔΕΚΕ και ΟΑΕΔ καθώς και σε δημόσια ΙΕΚ και στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Το 2005 εκπλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία ως δόκιμος αξιωματικός των Διαβιβάσεων στη Σάμο.
Η επιτυχία του στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2007 τον φέρνει στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπου και διορίζεται την ίδια χρονιά ως Φυσικός ΠΕ04.01 στο Γυμνάσιο Κάτω Κλεινών Φλώρινας. Αποκτά 2η ειδικότητα ΠΕ12.10 Φυσικού Ραδιοηλεκτρολόγου (πλέον ΠΕ84 Ηλεκτρονικών) και μετατίθεται στο ΕΠΑΛ Κάτω Νευροκοπίου το 2008 και στο δυσπρόσιτο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Βολισσού Χίου το 2009. Αποσπάται στο ΕΠΑΛ Βροντάδου Χίου και στο Γυμνάσιο ΛΤ Ψαρρών, ενώ από το 2014 μετατίθεται με οργανική θέση στο 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης.
Διετέλεσε αντιπρόεδρος της ΠΕΕΚΠΕ (Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση) στο νομό της Χίου.
Κάτοχος του Cambridge Proficiency of English και του Diploma Intermedio de Español, έχει ταξιδέψει σε 27 χώρες.
Είναι παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού.
- ΣΠΟΥΔΕΣ
- ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
- ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
-
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ -
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ – ΚΡΙΣΕΙΣ
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (λίαν καλώς) |
Προπτυχιακή διπλωματική εργασία στο Εργαστήριο Μετεωρολογίας του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Μελέτη Συνιστωσών Υδατικού Ισοζυγίου στη Νήσο της Κρήτης» μαζί με τη συνάδελφο Σταθοπούλου Ελένη και επιβλέπουσα καθηγήτρια την κ. Παπαϊωάννου Γεωργία. |
Απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης Ηλεκτρονικού Αυτοματισμού στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (άριστα). |
Υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών |
Αγγλικά | Cambridge Proficiency of English, επάρκεια διδασκαλίας. |
Ισπανικά | Diploma Intermedio de Español (επίπεδο Superior) |
Γαλλικά | επίπεδο Certificat |
Γερμανικά | επίπεδο Zertifikat |
Τακτικό μέλος της ΕΠΥ (Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής). |
Πιστοποιημένος από το ΕΚΕΠΙΣ (Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Δομών) καθηγητής Πληροφορικής στο Θεωρητικό και Πρακτικό Μέρος και στις Βασικές δεξιότητες Πληροφορικής. |
Πιστοποίηση Β’ επιπέδου στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (απόφαση Γ.Γ. Υπ.Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 12690/9-11-2015) |
ECDL Certificate (EL113507460DR) |
Άριστη γνώση των γλωσσών προγραμματισμού BASIC, PASCAL, FORTRAN και C. |
Άριστη γνώση του MatLab (v5.2) και της γλώσσας Προσομοίωσης Modular Simulation (ModSim_III). |
Πολύ καλή εξοικείωση με το περιβάλλον MS-DOS, UNIX και WINDOWS (v.3.1-ΧΡ). |
Άριστη γνώση του MS-Office, καθώς και των Συστημάτων Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων Clipper, SQL, QBE, Access, αλλά και Γεωγραφικών Βάσεων Δεδομένων (G.I.S.) |
Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία στις οπτικές τηλεπικοινωνίες με θέμα: “I.P. over W.D.M” |
2011 | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτών και Στελεχών στη Διαδικτυακή Μάθηση», διάρκειας 25 ωρών, διοργανωμένο από το ΙΔΕΚΕ ΥΠΕΠΘ |
2005 | Πιστοποιημένος eTrainer από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς στην πιλοτική εφαρμογή eNstructor του προγράμματος Leonardo da Vinci της Ε.Ε (συμμετοχή από ΟΕΕΚ). |
| Σεμινάριο Εκπαίδευσης στην «Επιτήρηση Εξεταστικού Κέντρου», διοργανωμένο από τον ΟΕΕΚ και την Infotest |
| Πιστοποιημένος επιτηρητής εξετάσεων MOUS (Microsoft Office User Specialist) και IC3 (Internet & Computer Core Certification) από την Infotest - Certiport |
1993 | Σεμινάριο με τίτλο «Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών – GIS», συνεπιδοτούμενο από το Δήμο Μελισσίων και το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο, διάρκειας 300 ωρών |
1988 | Κύκλος μαθημάτων με θέμα “Μικροϋπολογιστές και BASIC”, “BASIC και Αρχεία” στα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών C.C.S. διάρκειας 50 ωρών. |
Τρίτο βραβείο με υποτροφία στο Σχολείο Προχωρημένης Φυσικής Ηρακλείου (10ος θερινός κύκλος 6-31/7/1998), διοργανωμένο από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέηζερ του ΙΤΕ (Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Έρευνας | |
2013 | Επιμορφωτικό σεμινάριο/Εργαστήρια Σύγχρονης Φυσικής στο CERN (Conseil Européenne pour la Recherche Nucléaire) στη Γενεύη, σε συνεργασία με το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών του Αιγάλεω (24-28/8) |
2007 | Θερινό Σχολείο Προσανατολισμού και Ενημέρωσης στο ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" (9-20/7) |
2006 | Θερινό Σχολείο Προσανατολισμού και Ενημέρωσης στο ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" (10-21/7) |
| Σεμινάριο σε Προχωρημένα Θέματα Τεχνολογιών Πλέγματος (Grid), συνδιοργάνωση ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και Εθνικό Δίκτυο Έρευνας Και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) (22-23/6) |
2001 | 14ο Θερινό Σχολείο/ Πανελλήνιο Συνέδριο «Mη Γραμμική Δυναμική-Χάος και Πολυπλοκότητα», διοργανωμένο στο Πανεπιστήμιο Πατρών (23 Ιουλίου – 3 Αυγούστου). |
2000 | “Summer University for Plasma Physics” διοργανωμένο στo Βερολίνο (Max-Planck Institut fur Plasmaphysik) (11-15/9) |
| 13ο Θερινό Σχολείο/ Πανελλήνιο Συνέδριο «Mη Γραμμική Δυναμική – Χάος και Πολυπλοκότητα», διοργανωμένο στο Πολυτεχνείο Κρήτης (Χανιά) (17-28/7) |
| Διεθνές Σεμινάριο “Atomic Systems in Extreme Fields”, διοργανωμένο στη Δρέσδη (Max-Planck Institut fur Physik Komplexer Systeme) (13 Μαρτίου-20 Απριλίου) |
2013 | Διεθνές σεμινάριο του Innova-Net (International Centre of Competences for Innovation in the Mediterranean Countries, www.innova-net.eu) με θέμα “Energy and Environment” (Οκτ-Νοε) |
| Ενημερωτική ημερίδα διοργανωμένη από τον Τομέα Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» (11/10) |
| Διήμερη εσπερινή δράση δια Βίου Μάθησης με θέμα «Ένας ουρανός μ’ αστέρια» διοργανωμένη από το ΚΠΕ Ομηρούπολης Χίου και το Σύλλογο Αστρονομίας Χίου (7-8/10) |
| Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης στα αγγλικά με θέμα “Sustainable Forest Protection And Management”, διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Νοε-2012 ως Φεβ-2013) |
| Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης στα αγγλικά με θέμα “Food, Agriculture And The Environment”, διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Νοε-2012 ως Ιαν-2013) |
2012 | Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «Βιοπολιτική – Τουρισμός – Ανάπτυξη», διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Σεπ-Νοε) |
| Ημερίδα διοργανωμένη από το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης Χίου με θέμα «Το Φυσικό Και Οικιστικό Περιβάλλον Ολύμπων Χίου - Σπήλαιο Ολύμπων Χίου» (27/5) |
| Ημερίδα διοργανωμένη από το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης Χίου με θέμα «Το Φυσικό Και Οικιστικό Περιβάλλον Αγίου Γάλακτος Χίου - Σπήλαιο Αγίου Γάλακτος» (20/5) |
| Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «Πράσινος Μισθός», διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Μαρ – Ιουν) |
| Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «Κλιματικές Αλλαγές», διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Μαρ – Ιουν) |
| Τριήμερο σεμινάριο διοργανωμένο από το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης Χίου με θέμα «Περιβάλλον, Υγεία, Παραγωγικές Διαδικασίες Και Κοινωνικές Επιπτώσεις» (10-12/2) |
| Διήμερο σεμινάριο διοργανωμένο από το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης Χίου με θέμα «Κ.Π.Ε., Εκπαίδευση Και Αειφορία» (13-14/1) |
| Μαθήματα Πρακτικής Γεωπονικής διάρκειας ενός έτους, διοργανωμένα από το Κουκουνάρειο Πνευματικό Κέντρο Χίου (2011-12) |
2011 | Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «Βιώσιμη Γεωργία Και Ανάπτυξη Της Υπαίθρου», διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Οκτ-Δεκ) |
| Τρίμηνο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «Βιόπολις-Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη», διοργανωμένο από τη Διεθνή Οργάνωση Βιοπολιτικής (Οκτ-Δεκ) |
| Διήμερο σεμινάριο διοργανωμένο από το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης Χίου με θέμα «Κ.Π.Ε. Ένας Ισχυρός Παρεμβατικός Θεσμός Στην Εκπαίδευση Και Την Κοινωνία» (17-16/3) |
2010 | Διημερίδα με θέμα «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας» διοργανωμένη από το Γραφείο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (15-16/4) |
2007 | Τριήμερο σεμινάριο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης διοργανωμένο από το Κ.Π.Ε. Βεύης Δήμου Μελίτης με θέμα «Στη Σκιά Των 3 Βήτα (Βαρνούντας, Βόρρας, Βέρνον)» (16-18/11) |
1998 | 3ο Περιβαλλοντικό Συνέδριο διοργανωμένο από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών (Χαλκίδα, 11-13/12) |
| Ημερίδα με θέμα «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας», διοργανωμένη από το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Κ.Α.Π.Ε.) (Αθήνα, 7/12) |
2013 | Τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού με τίτλο «Αναπτύσσοντας ντοκυμαντέρ στα σχολεία» διοργανωμένο από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου MedeaNET (Web2LLP project) (5-7/4) |
2012 | Διαδικτυακό μάθημα με θέμα «Η Δημιουργικότητα στη Σχολική Τάξη», διάρκειας 15 ημερών (απαιτούμενων τουλάχιστον 30 ωρών εργασίας) διοργανωμένο από το Διορθόδοξο Κέντρο Εκκλησίας της Ελλάδος (2-16/6) |
| Σεμινάρια με θέμα «Πειραματική Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών» διάρκειας 12 ωρών, διοργανωμένα από το ΕΚΦΕ Χίου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου |
2011 | Διαδικτυακό μάθημα με θέμα «Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Εργαλείων Παρουσίασης», διάρκειας 16 ημερών (απαιτούμενων τουλάχιστον 25 ωρών εργασίας) διοργανωμένο από το Διορθόδοξο Κέντρο Εκκλησίας της Ελλάδος (7-22/12) |
| Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Ερευνητικές Εργασίες με τη μέθοδο Project», διοργανωμένο από την Περιφερειακή Δ/νση Β.Αιγαίου (16/9) |
| Σεμινάρια με θέμα «Πειραματική Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών» διάρκειας 15 ωρών, διοργανωμένα από το ΕΚΦΕ Χίου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου |
| Διαδικτυακό μάθημα με θέμα «Τα Wikis και οι Τρόποι Αξιοποίησής τους στη Σχολική Τάξη», διάρκειας 15 ημερών (απαιτούμενων τουλάχιστον 25 ωρών εργασίας) διοργανωμένο από το Διορθόδοξο Κέντρο Εκκλησίας της Ελλάδος (2-16/5) |
2010 | Πρόγραμμα επιμόρφωσης και στήριξης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης με θέμα «Ειδική Αγωγή - Ψυχική Υγεία Μαθητών - Αντιμετώπιση Δύσκολων Περιπτώσεων» διάρκειας 40 ωρών, διοργανωμένο από το Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης Και Υποστήριξης Χίου (σχολικό έτος 2010-11) |
| Τριήμερο σεμινάριο με θέμα την εφαρμογή των εκπαιδευτικών υλικών «Στηρίζομαι Στα Πόδια Μου» και «Συζητήσεις Εφήβων», διοργανωμένο από το Κέντρο Πρόληψης Χίου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (3-5/12) |
| Σεμινάρια με θέμα «Πειραματική Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών» διάρκειας 14 ωρών, διοργανωμένα από το ΕΚΦΕ Χίου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου |
| Διήμερο σεμινάριο με θέμα «Ο Ρόλος Του Σχολείου Απέναντι Στο Φαινόμενο Των Εξαρτήσεων», διοργανωμένο από το Κέντρο Πρόληψης Χρήσης Εξαρτησιογόνων Ουσιών Ν.Χίου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (19-20/2) |
2009 | Ημερίδα με θέμα «Αξιολόγηση Μαθητών», διοργανωμένη από το Γραφείο Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 Ν.Δράμας (19/2) |
| Ημερίδα με θέμα «Αξιολόγηση Μαθητών», διοργανωμένη από το Γραφείο Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 Ν.Δράμας (27/1) |
2008 | Ταχύρρυθμο επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα «Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης» διάρκειας 80 ωρών, διοργανωμένο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Θεσσαλονίκη, σχολικό έτος 2007-2008) (3ο ΚΠΣ\2ο ΕΠΕΑΕΚ\ΑΠ Α2 μέτρο 2.1\Ενέργεια 2.1.1\Κατ.πράξεων 2.1.1.Β) |
| Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2007-2008, διάρκειας 100 ωρών, διοργανωμένο από το ΠΕΚ Κοζάνης |
| Παιδαγωγική Ημερίδα Σχολικών Συμβούλων Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτ.Μακεδονίας, διοργανωμένη από το Τμήμα Καθοδήγησης Β/θμιας Εκπαίδευσης (Φλώρινα, 23/1) |
2007 | Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Τα Λάθη των Μαθητών |
| Δείκτες Αποτελεσματικότητας ή Κλειδιά για τη Βελτίωση της Ποιότητας της Εκπαίδευσης;», διοργανωμένο από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Κ.Ε.Ε.) του ΥΠΕΠΘ (Θεσσαλονίκη, 13-14/12) |
| Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Λογισμικά & Εργαστηριακές Ασκήσεις Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου», διοργανωμένη από το γραφείο Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 Δυτ.Μακεδονίας (11/12) |
| Επιμορφωτικό πρόγραμμα «Συμβουλευτική Γονέων» διάρκειας 40 ωρών, διοργανωμένο από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε Φλώρινας) του ΥΠΕΠΘ (5/11-17/12) |
2011 | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα «Πολιτισμός, Τουρισμός, Περιφερειακή Ανάπτυξη» διάρκειας 250 ωρών, δοργανωμένο από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε) Χίου (13/2 – 4/12) |
2008 | Σεμινάριο στην παραγωγή ταινιών μικρού μήκους “Stop by – Shoot film” διοργανωμένο από το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας και την Kodak (9ος/08) |
| Ημερίδα παρουσίασης εγγράφων “Europass” διοργανωμένη από τον Οργανισμό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ) του ΥΠΕΠΘ (Φλώρινα, 13/5) |
2005 | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών διάρκειας 12 ωρών, διοργανωμένο από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (Αθήνα, 14/11 - 19/12) |
1996 | 8ο Εβδομαδιαίο Δίμηνο Σεμινάριο Φιλοσοφίας με θέμα «Πλατωνική Ηθική Φιλοσοφία» διοργανωμένο από τη Διεθνή Εταιρία Ελληνικής Φιλοσοφίας, υπεύθυνος καθηγητής Παν/μίου Αθηνών κ. Κ.Βουδούρης (Αθήνα, 1/4/1995 – 20/5/1996) |
Από το 2012 Β’ Αντιπρόεδρος της ΠΕΕΚΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, http://www.peekpe.gr/) στο παράρτημα Χίου | |
Από το 2013 Μέλος της κοινότητας eTwinning (μέρος του Comenius, το πρόγραμμα της ΕΕ για τα σχολεία) | |
2012-13 | Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος “Learning by six Thinking Hats” της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (http://elearning.didedra.gr/) εφαρμόστηκε στην πράξη στη β΄ τάξη του Γυμνασίου Ψαρών η πρωτοπόρος μέθοδος των έξι καπέλων του Edward de Bono σε επιλεγμένα κεφάλαια Οικολογίας από το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας, ως μορφή ενεργητικής μάθησης και στη συνέχεια μετρήθηκαν και αξιολογήθηκαν τα αποτελέσματα αυτής της πρακτικής. |
2011-12 | Ερευνητικές Εργασίες με θέμα «Ο Κήπος του Βροντάδου» (Α’ τετράμηνο) και «Κομποστοποίηση στον κήπο του Βροντάδου» (Β’ τετράμηνο) στους μαθητές Α’ ΕΠΑΛ Βροντάδου Χίου, σε συνεργασία με το συνάδελφο Ζωίτση Δημήτριο ΠΕ18.35. Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ευεργέτουλα Λέσβου στα πλαίσια του μαθήματος. |
2011 | Κατασκευή ιστοσελίδας για την Περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο Βολισσού Χίου (http://wikirorris.pbworks.com) |
2010-11 | Συντονιστής στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα «Διαχείριση Απορριμμάτων» σε συνεργασία με τις συναδέλφους Καλτσά Αικατερίνη ΠΕ.09 και Δούμουρα Βιβή ΠΕ.05. Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ευεργέτουλα Λέσβου στα πλαίσια του προγράμματος |
| Παρουσίαση σε μαθητές και καθηγητές στο Γυμνάσιο Καλλιμασιάς με θέμα «Τα οφέλη της Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης» (Καλλιμασιά 29/4) |
2009-10 | Συντονιστής στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα «Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση» σε συνεργασία με τη συνάδελφο Ζέκιου Αρετή ΠΕ04.01 |
2008-09 | Ενημέρωση σε καθηγητές και μαθητές του Γυμνασίου, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Κάτω Νευροκοπίου Δράμας για τα ωφέλη της Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης. Κατασκευή σχολικού κομποστοποιητή από μαθητές του ΕΠΑΛ στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας, σε συνεργασία με το συνάδελφο Κωτσόπουλο Σωτήρη ΠΕ17.03. Επίσκεψη στο ΚΠΕ Βιστωνίδας στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας. |
2007-08 | Ενημέρωση σε καθηγητές και μαθητές του Γυμνασίου Κάτω Κλεινών Φλώρινας για τα ωφέλη της Κομποστοποίησης. Κατασκευή κομποστοποιητή από ομάδα μαθητών και χρήση του στο σχολικό κήπο. |
2002 | Συμμετοχή στο περιβαλλοντικό Euro-Med Youth Exchange Program με θέμα “Environmental and Civil Societies”, διοργανωμένο από τους Jordanian Marine Scouts (Ιορδανία, 4-15/9) |
| Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Youth "The Lady of Elche" διοργανωμένο από Youth Association Burbia (Ισπανία) και Association of Friendship among Nations (Ελλάδα) (Segovia-Ισπανία, 15-30/7) |
Από τον Σεπτέμβρη 2007, μόνιμος διορισμένος καθηγητής ΠΕ04.01 (ΑΣΕΠ προκ.10Π/2006 - Φ.Ε.Κ. 500 / 24-08-2006) στο Γυμνάσιο Κάτω Κλεινών Φλώρινας (2007-08), ΕΠΑΛ και Γυμνάσιο Κ. Νευροκοπίου (2008-09), Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Βολισσού Χίου (2009-11), ΕΠΑΛ Βροντάδου Χίου (2011-12), Γυμνάσιο ΛΤ Ψαρρών (2012-13), Γυμνάσιο ΛΤ Βολισσού Χίου (2013-14), 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης (2014-σήμερα) και Υπεύθυνος Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (2007-2014). |
Επιστημονικός συνεργάτης από 1/5/2006 στη Διεύθυνση Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα BASE2 «Σύγκλιση ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων για τηλε-εκπαίδευση σε Έλληνες αγρότες και ναυτικούς» (http://www.dat.demokritos.gr/base2/) |
Καθηγητής στη «Σχολή Προγραμματισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών» του ΓΕΕΘΑ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 και 2006 -2007. |
Βοηθός καθηγητή στη διδασκαλία του μαθήματος “Θεωρία Πληροφορίας και Κωδίκων” στους 3ετείς φοιτητές του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (χειμερινά εξάμηνα 2000-2001 και 2001-2002). |
Βοηθός καθηγητή στη διδασκαλία του μαθήματος “Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου” στους 4ετείς φοιτητές του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (εαρινό εξάμηνο 2014-2015). |
Καθηγητής στα δημόσια Ι.Ε.Κ. Αγίου Στεφάνου, Μεταμόρφωσης, Κηφισιάς, Φλωρίνης, Δράμας και ΙΕΚ ΟΑΕΔ Κηφισιάς κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2001-2003 και 2005-2009 |
Καθηγητής σε ιδιωτικά φροντιστήρια την περίοδο 2002 – 2003 και 2005 – 2007. |
Κατά τα σχολικά έτη 1994-1995, 1995-1996, 1996-1997 και 1997-1998, έπειτα από πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Βουλιαγμένης, οργάνωση και εκτέλεση πειραμάτων Φυσικής και Χημείας στη Β’ και Γ’ τάξη του σχολείου. |
Στρατιωτική θητεία ως Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός Διαβιβάσεων του 79ΛΔΒΕΘ στη Σάμο την περίοδο 2004-2005. Απόφοιτος Σχολείου Πληροφοριών της 79ΑΔΤΕ. |
Από το 2013 κριτής άρθρων στο περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός» (http://neospaidagogos.gr) |
Συνεισηγητής με τη συνάδελφο Καλτσά Αικατερίνη στο 5ο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην εκπαίδευση» (5th CIE 2013), με θέμα “Informatics in secondary education schools of Greece - Students’ view on the course in Chios’ public schools", διοργανωμένο από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την ΕΠΥ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 11-13 Οκτ.2013) ISBN 978-960-6759-92-5 |
Συνεισηγητής με τη συνάδελφο Καλτσά Αικατερίνη στο 1ο Διεθνές Συνέδριο «…για να ξαναφανταστούμε το σχολείο…», εργασίας με θέμα «Καινοτόμες πρακτικές στο σχολείο – Η εφαρμογή του θεωρητικού μοντέλου των έξι καπέλων σκέψης (“Six Thinking Hats”) του Edward de Bono στο Γυμνάσιο Ψαρών» (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 28-29 Ιουνίου 2013) |
Συνεισηγητής με τη συνάδελφο Καλτσά Αικατερίνη στο 15ο Διεθνές Συνέδριο “Educational Reform in the 21st century in Balkan Countries” της Balkan Society for Pedagogy and Education στο University of South-East Europe Lumina, εργασίας με θέμα: “Evolution of Informatics Education on Secondary Schools of Greece During the Last Decade (2001-2012) – Case-Study of Chios Public Schools”, εργασία για την οποία έγινε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε 886 μαθητές διαφόρων σχολείων του νομού Χίου (Βουκουρέστι, 28-30 Ιουνίου 2012) |
Εισηγητής στην Ημερίδα παρουσίασης περιβαλλοντικών προγραμμάτων σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου για το σχολικό έτος 2010-2011, εργασίας με θέμα: «Η Διαχείριση των Απορριμμάτων» (Ομήρειο Πνευματικό κέντρο Χίου, 30/6/2011). Διοργάνωση: Τομέας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Χίου. |
Εισηγητής στην Ημερίδα παρουσίασης περιβαλλοντικών προγραμμάτων σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, εργασίας με θέμα: «Η Διαχείριση των Απορριμμάτων» (Ομήρειο Πνευματικό κέντρο Χίου,11/5/2010). Διοργάνωση: Τομέας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Χίου. |
Εισηγητής στην εκπαιδευτική ημερίδα «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών» με θέμα: «Παιχνίδι γνώσεων για το μάθημα της Γεωγραφίας» (Δράμα, 19/11/2008) Διοργάνωση: Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Β/θμιας Εκπαίδευσης Αν.Μακεδονίας-Θράκης. |
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ |
Tsekeridou, S., Tiropanis, T., Rorris, D., Makropoulos, C., Serif, T., Stergioulas, L.K., “Satellite-enabled Educational Services Specification and Requirements Analysis based on User Feedback”, Int. J. Knowledge and Learning, Vol. 4, Nos. 2/3, 272-284, 2008
|
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ |
Serif, T., El-Haddadeh, R., Stergioulas, L.K., Ghinea, G., Rorris, D., Naoum, N., Makropoulos, C., “Satellite-enabled Interactive Education: An Evaluation of Satellite-based Distance Learning and Network Interoperability Issues”, Proc. of the Seminar on Digital Video Broadcasting over Satellite: Present and Future, IET, pp. 75-79, 28 November 2006. |
Tsekeridou, S., Tiropanis, T., Rorris, D., Makropoulos, C., Serif, T., Stergioulas, L.K., “Satellite-enabled Educational Service Requirements Analysis based on User Feedback”, Proc. of the 2nd International ELeGI Conference, Barcelona , Spain , 24 October 2006. |